Pinda
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Pinda

Wees een Pinda!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Onder de bank

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Pinda

Pinda


Aantal berichten : 14
Registration date : 25-04-11

Pindaprofiel
Verrimpelheid:: 1,5 week
Pindazakleider:: Peanut
Lovertje:: Piet & Peanut

Onder de bank Empty
BerichtOnderwerp: Onder de bank   Onder de bank Emptyma apr 25, 2011 5:44 pm

Pinda hoestte, het was stoffig hierzo. Een hond snuffelde, likte met zijn tong onder de bank en had Pinda bijna te pakken, maar ze wist weg te rollen terwijl ze een klein gilletje liet horen. ''MUAUAHAHAHAH. NIEMAND KRIJGT MIJ TE PAKKEN!'' Klonk er vanuit haar mondje, terwijl ze meteen begon met dansen.

YEAAAAH.
Terug naar boven Ga naar beneden
Piet

Piet


Aantal berichten : 7
Registration date : 25-04-11

Pindaprofiel
Verrimpelheid:: 12 dagen
Pindazakleider:: Niemand
Lovertje:: HAHA, mezelf. =3

Onder de bank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder de bank   Onder de bank Emptyma apr 25, 2011 5:46 pm

Piet lag onder de bank. Het was hier érg stoffig maar okee, beter als open gemaakt te worden want dan was hij bloot. En dat wilde hij niet! Hij grinnikte toen hij een stem hoorde en keek om zich heen, hij begon te rollen naar het geluid en uiteindelijk kwam hij uit bij het geluid, aan de andere kant van de bank. 'Jáááááwel, Piet komt je pakken!' zei hij toen grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pinda

Pinda


Aantal berichten : 14
Registration date : 25-04-11

Pindaprofiel
Verrimpelheid:: 1,5 week
Pindazakleider:: Peanut
Lovertje:: Piet & Peanut

Onder de bank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder de bank   Onder de bank Emptyma apr 25, 2011 5:48 pm

Toen ze een stem hoorde stond ze op, hield meteen op met dansen en draaide haar pindalichaam naar de een of andere lelijk, verrimpelde pinda. ''JONGE. Hou je mond dicht.'' Schreeuwde ze naar hem en rende op hem af, sprong boven op hem en sloeg hem tegen zijn pindahoofd. ''NOG EEN KEER EEN GROTE MOND EN IK PEL JE FREAKING VELLETJE ERAF, LELIJKEEEERD.'' Schreeuwde ze, terwijl ze opstond en hem een schop tegen zijn buik gaf. Een arrogante blik lag in de ogen van Pinda en snuivend keek ze weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Piet

Piet


Aantal berichten : 7
Registration date : 25-04-11

Pindaprofiel
Verrimpelheid:: 12 dagen
Pindazakleider:: Niemand
Lovertje:: HAHA, mezelf. =3

Onder de bank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder de bank   Onder de bank Emptyma apr 25, 2011 5:52 pm

Piet haalde zijn schouders op en bleef gewoon liggen. 'JIJ SPOORT NIET!' zei hij toen hardop en glimlachte, 'straks wordt jij opgegeten door een hond, HAHAHAHAHA.' Piet draaide zichzelf om zodat hij met zijn ogen naar boven keek en stond op. Hij begon leuk te dansen en bleef die ene pinda aankijken. NOU?
Terug naar boven Ga naar beneden
Pinda

Pinda


Aantal berichten : 14
Registration date : 25-04-11

Pindaprofiel
Verrimpelheid:: 1,5 week
Pindazakleider:: Peanut
Lovertje:: Piet & Peanut

Onder de bank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder de bank   Onder de bank Emptyma apr 25, 2011 5:55 pm

Kwaad keek ze hem aan, deed een karate trap zijn richting in en vloog toen op hem af, beet in zijn vel en snoof als een wilde hond die gek in zijn hoofd was. ''IK SPOOR NIET NEEE. PROBLEMEN MEE, SPASTISCHE MOGOOL?'' Pinda grinnikte, ging van hem af en viel op haar kont. ''Laat ook maar.'' Na die woorden draaide ze haar hoofd weg en gaf de lelijke pinda voor haar geen blik meer. BUUUH, Sukkeltje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Piet

Piet


Aantal berichten : 7
Registration date : 25-04-11

Pindaprofiel
Verrimpelheid:: 12 dagen
Pindazakleider:: Niemand
Lovertje:: HAHA, mezelf. =3

Onder de bank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder de bank   Onder de bank Emptyma apr 25, 2011 5:58 pm

'NEE, noujaaa... WEL,' zei hij toen keihard en begon te slaan naar die misvormde pinda en zag hoe er een tand uit die pinda haar mond kwam en daarna ging hij weer terug naar de andere kant van de bank. Tssss, dacht die pinda nou echt dat die beter was als hem? ZEKERS VAN NIETTTTT!
Terug naar boven Ga naar beneden
Pinda

Pinda


Aantal berichten : 14
Registration date : 25-04-11

Pindaprofiel
Verrimpelheid:: 1,5 week
Pindazakleider:: Peanut
Lovertje:: Piet & Peanut

Onder de bank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder de bank   Onder de bank Emptyma apr 25, 2011 6:01 pm

Boos stond ze op, maakte een spastische beweging en deed net alsof ze hem weer aan wilde vallen. ''Grapje'' Zei ze, terwijl ze een gay-handje trok. ''Hoe heet jij eigenlijk? Ik ben Pinda.'' Heftig knikte ze en liep naar hem toe, gaf hem een knuffel en rook aan hem, welk merk was dat nou weer. ''Ben je van de euroshopper ofzo?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Piet

Piet


Aantal berichten : 7
Registration date : 25-04-11

Pindaprofiel
Verrimpelheid:: 12 dagen
Pindazakleider:: Niemand
Lovertje:: HAHA, mezelf. =3

Onder de bank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder de bank   Onder de bank Emptyma apr 25, 2011 6:08 pm

Hij schrok toen hij zag dat ze hem weer aan wilde vallen en hij dook weg, toen ze zei dat het een grapje was grinnikte hij en stond hij op. 'Gelukkig,' zei hij toen tegen haar en toen ze haar naam zei glimlachte hij het was dus Pinda, 'Pinda dus, makkelijk te onthouden hoor. Ik ben Piet. JE HOORT HEM WEL MAAR JE ZIET HEM NIET! Ofja, jij ziet me wel in ieder geval..' Hij schudde afgekeurd zijn hoofd toen Pinda aan hem vroeg of hij van de Euroshopper was. 'Neeeee, natuurlijk niet! Ik ben van het AH-huismerk!' zei hij toen grinnikend tegen haar, 'en jij?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Peanut

Peanut


Aantal berichten : 8
Registration date : 25-04-11

Pindaprofiel
Verrimpelheid:: 10 daagjes
Pindazakleider:: x
Lovertje:: x

Onder de bank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder de bank   Onder de bank Emptyma apr 25, 2011 6:10 pm

Peanut rolde stilletjes uit de pindazak om de anderen niet wakker te maken; hij had andere pinda's gehoord. Snel waggelde hij de huiskamer binnen en al snel waren twee andere nootjes in zicht. De een vroeg net aan de ander of die soms van de euroshopper was. Peanut voelde zich goed, hij was een echt Duyvis pinda (bestaan die?). Eigenlijk was hij bedoeld om in de pindakaas te gaan, maar daar was hij voor gevlucht. 'He! Pinda's! Peanut hier!'


Laatst aangepast door Peanut op ma apr 25, 2011 6:13 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Pinda

Pinda


Aantal berichten : 14
Registration date : 25-04-11

Pindaprofiel
Verrimpelheid:: 1,5 week
Pindazakleider:: Peanut
Lovertje:: Piet & Peanut

Onder de bank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder de bank   Onder de bank Emptyma apr 25, 2011 6:11 pm

Yeah, hij was niet meer boos. Pinda maakte een vreugdesprongetje en gaf hem een kusje op zijn wang, dat ze dat durfde! Nu was ze natuurlijk superstoer enzo, jaaaa. Pinda werd nog wel populair. ''Ja ik zie je wel ja, piet.'' Nadat ze had gesproken hoorde ze dat hij weer wat vertelde, AH - HUISMERK? ''Neeee. Dat kun je niet zien, ik ben van Calve-pindakaas. Maar toen ze me wilde vermalen tot pindakaas ging ik gillen en beet ik, toen lieten ze los en sloop ik weg.'' Ze knikte heftig. Een andere pinda kwam aanrollen, boos draaide ze haar hoofd en duwde haar weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peanut

Peanut


Aantal berichten : 8
Registration date : 25-04-11

Pindaprofiel
Verrimpelheid:: 10 daagjes
Pindazakleider:: x
Lovertje:: x

Onder de bank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder de bank   Onder de bank Emptyma apr 25, 2011 6:15 pm

"Hallootjes, ik ben peanut." zei Peanut, terwijl hij zijn gitaar tevoorschijn haalde. Hij had zojuist het volkslied 'pel de pinda' geleerd op de gitaar bij gitaarles, dus hij had zin om die te spelen. Hij zette zijn té coole zonnenbril op, die perfect op zijn pinda-hoofd paste, en begon met zingen "PEL DE PINDA IS OKÉ!.. kom, zing mee pinda's!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Pinda

Pinda


Aantal berichten : 14
Registration date : 25-04-11

Pindaprofiel
Verrimpelheid:: 1,5 week
Pindazakleider:: Peanut
Lovertje:: Piet & Peanut

Onder de bank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder de bank   Onder de bank Emptyma apr 25, 2011 6:18 pm

''Ga weg, ik hoef jou naam niet te weten.'' Arrogant keek ze haar aan terwijl ze haar handen in haar zij had, haar voeten stonden zowat aan de grond genageld en ze stak haar mini-tong. Wat deed die sukkel hier, kon hij niet gewoon weggaan. Toen hij zijn gitaar pakte en zijn zonnebril opzetten, smolt ze en sprong naar hem toe. ''PEL DE PINDA IS OKÉ!'' Zong ze vrolijk met hem mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peanut

Peanut


Aantal berichten : 8
Registration date : 25-04-11

Pindaprofiel
Verrimpelheid:: 10 daagjes
Pindazakleider:: x
Lovertje:: x

Onder de bank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder de bank   Onder de bank Emptyma apr 25, 2011 6:27 pm

Pinda besprong hem zowat en zong vrolijk het volkslied mee. "kom, Piet, zing gezellig mee!" zei Peanut tegen Piet en speelde weer vrolijk verder op zijn gitaar, terwijl zijn niet-bestaande voet ritmisch mee trappelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Piet

Piet


Aantal berichten : 7
Registration date : 25-04-11

Pindaprofiel
Verrimpelheid:: 12 dagen
Pindazakleider:: Niemand
Lovertje:: HAHA, mezelf. =3

Onder de bank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder de bank   Onder de bank Emptyma apr 25, 2011 7:18 pm

'Piet komt eraan!' riep hij toen hij hoorde dat hij mee moest doen met het liedje, 'PEL DE PINDA IS OKÉ!' Hij begon te springen en te dansen naast Pinda en keek zo af en toe de andere pinda eens aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pinda

Pinda


Aantal berichten : 14
Registration date : 25-04-11

Pindaprofiel
Verrimpelheid:: 1,5 week
Pindazakleider:: Peanut
Lovertje:: Piet & Peanut

Onder de bank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder de bank   Onder de bank Emptyma apr 25, 2011 7:25 pm

''Waarom beginnen we geen trio? Vind jullie wel aantrekkelijk eigenlijk.'' Riep ze toen, terwijl ze nog steeds vrolijk mee danste op het ritme van the song. Het was geweldig hier zo, omringd door mannelijke pinda's, welke vrouwelijke pinda droomde daar nou niet van? >D


:')
Terug naar boven Ga naar beneden
Peanut

Peanut


Aantal berichten : 8
Registration date : 25-04-11

Pindaprofiel
Verrimpelheid:: 10 daagjes
Pindazakleider:: x
Lovertje:: x

Onder de bank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder de bank   Onder de bank Emptyma apr 25, 2011 9:53 pm

Piet zong vrolijk mee, en plots kwam Pinda met een geweldig idee; waarom ze geen trio zouden vormen. "geweldig idee, Pinda!" riep PEEnut uit en keek naar Piet, terwijl hij nog vrolijk heen en weer wagelde. "ik ben Peanut, Piet.! aangenaam!"

[oohgosh, dit is best kansloos xd]
Terug naar boven Ga naar beneden
Piet

Piet


Aantal berichten : 7
Registration date : 25-04-11

Pindaprofiel
Verrimpelheid:: 12 dagen
Pindazakleider:: Niemand
Lovertje:: HAHA, mezelf. =3

Onder de bank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder de bank   Onder de bank Emptyma apr 25, 2011 10:56 pm

Hij knikte, Peanut dus. 'Aangenaam Peanut, ik ben dus Piet, maar dat wist je al,' Piet glimlachte vriendelijk en stopte even met dansen. Dat idee van dat trio was goed. 'Geweldig idee, ik doe mee. Hééé, dat rijmt,' zei hij toen grinnikend en keek beide pinda's even aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pinda

Pinda


Aantal berichten : 14
Registration date : 25-04-11

Pindaprofiel
Verrimpelheid:: 1,5 week
Pindazakleider:: Peanut
Lovertje:: Piet & Peanut

Onder de bank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder de bank   Onder de bank Emptyma apr 25, 2011 11:37 pm

''Oke, dan zijn jullie vanaf nu mijn lovertjes.'' En meteen gaf ze hen beide een dikke knuffel en een kus op hun hoofd, hellyeah! Ze had geen een lover, maar zelfs 2! Welke vrouwelijke pinde droomde nou niet van twee mannetjes? Vrolijk danste ze mee met de muziek, terwijl ze haar lippen tuitte en richting Piet kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onder de bank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder de bank   Onder de bank Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onder de bank
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pinda :: Rpg :: In de kamer-
Ga naar: